کلاغ سیاه

ناگفته های یک کلاغ

کلاغ سیاه

ناگفته های یک کلاغ

تقدیم به باران...


به وقت هیچ وقت...


نمیدانم چرا مینویسم فقط میدانم باید بنویسم!اصلا من آفریده شده ام تا بنویسم.راستی امروز چندم است؟من چندساله شدم؟چقدر سوال های بی ربط در ذهنم میگذرد!تو به سوال های من جواب بده...

تو میدانی چرا من اینجا تنهای تنهایم؟تو میدانی چرا گاهی خلال دندان را به دندان نمیزنند و به جایش چرک زیر ناخن رو پاک میکنند؟و چرا فقط پسته های باز خورده میشوند و پسته های لال دست ناخورده ته کاسه چینی میمانند و کسی به آنها توجه نمیکند؟؟؟؟و چرا..چرا...چرا.....؟؟؟؟؟؟

چند دقیقه گذشت؟بیخیال دیگه وقت هم ارزش نداره.به قول مترسک خسته ام میخواهم نود روز بخوابم....

نظرات 8 + ارسال نظر
Vorujak یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

Baz ke az khastegi gofti! Enerji mosbat kojast?

این سفارشی بود واسه بارون
تازه بهش روحیه دادم

رویا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.romantick.blogfa.com

سلام‌هایم را

به عطر و آینه آغشته می‌کنم

هر روز

چقدر پنجره‌ات

برای سر زدن یک نسیم جا دارد؟

مرسی که سر زدی
کاش نظرتم گفته بودی

Vorujak یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

Khaste nabashi!!!! Dafe bad yejur ruhie bede ke bekhandunish,akhe labkhand hamishe ghashange

گاهی واسه روحیه دادن باید به گریه انداخت کسی رو اما چشم

باران بهـاری یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سـلام
ممنـون از حضـورتون
نــگـارش ِ جالبی دارید
موفق باشید

مرسی از لطفت

رویا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.romantick.blogfa.com

سلام
وبلاگت خیلی زیباست..
با کمال افتخار لینک کردم

سلام
باعث افتخار واسه من هست که با شما آشنا شدم

رویا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.romantick.blogfa.com

رویا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.romantick.blogfa.com

اصله ...

آنچنان هم که می گویند دور نیست

گاهی چنان به من نزدیکی

و گاهی چنان دور

که محو بودنم در تو عجیب نیست

از دلم تا دلت راهی نیست

تو مرا بخواه

تا بدانی فاصله ها بی معنی است ...

مرسی خوشکل بود سعی میکنم متناسب با متن های خوشکلت جوابت رو بدم البته به پای متن های شما نمیرسه

baran یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

mesle hamishe ziba mer30 azat kalagh ghashanhg bod rohiyasham ali bod age vase mane ke rohiash ali bod omidvaram navad roz khab begzareo bidar sham

مرسی
نگران نباش بارون این روز های سرد و غم انگیز نیز بگذرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد