کلاغ سیاه

ناگفته های یک کلاغ

کلاغ سیاه

ناگفته های یک کلاغ

خوش آمدید


سلام خدمت شاه پسرا و گل دخترای ایران

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همتون

در این وبلاگ میتونید متن ها و دو بیتی ها رو ببینید

منتظر انتقاد و پیشنهادتون هستم

نظرات 6 + ارسال نظر
محمودکارگر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام داداش محسن ممنون از اشعار خوبت فقط اگه ممکنه یه قطعه موسیقی ملایم هم به صورت آنلاین قرار بده
با تشکر

کسری جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://paeaz.blogsky.com

سلام محسن
وبلاگت را خوندم
ازبالا تا پائین
دلم گرفت
عصرهای جمعه همیشه دلم میگیره
اینم خوندم شد قوز بالا قوز
عالی نوشتی

فدات عزیزم شرمنده اگه ناراحتت کردم

mina دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.minaa2.blogfa.com

سلام کلاغ
ممنون به خاطر نظراتت وجمله هات
تا حالا ندیده بودم یه پسر انقدر احساس داشته باشه
واقعا جمله هات عالین

samira پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام ،داداش محسن وبلاگلت خیلی قشنگه تمام متن هاش رو خوندم خیلی خوشم اومد.
فاطمه آدرس وبلاگت رو بهم داده.
احساس خیلی خوبی داری همین جوری ادامه بده.
فعلا. بای.

سلام آبجی سمیرا مرسی که سر زدی...بیشتر بیا بهم سر بزن خوشحالم میکنی.چشمات نوشته های من رو قشنگ میبینه...
فاطمه از شما زیاد تعریف میکنه بی صبرانه مشتاقم ببینمتون...
به امید دیدار

mina دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.minaa2.blogfa.com

سلام کلاغ جان
ببخشید دید به دیر سر می زنم
راستی معذرت میخوام ازتون پرسیدم عاشقید یا نه ؟
مثل اینکه همه ی هواداراتون شاکی شدن

سلام مهم دل که زود به زود یاد هم میفتن...
این حق تو بود که سوالت رو بپرسی حالا یه سوژه هم واسه دوستان درست کردین چه اشکال داره...
خوشحال شدم بهم سر زدی

fati شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام محسن جون.عصر پاییزیت بخیر
مطالبی که اضافه کردی قشنگ بودن منتظر مطالب بعدیت هستم

مرررررررررررسیییییییییی....خیلی لطف کردی اومدی سر زدی.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد